İçişleri Bakanımız İdris Naim Şahin Aybastı şenliklerinde
Aybastı Perşembe Yaylası Şenlikleri (24 Temmuz 2011) için gelen mütevazi bir Bakan; İçişleri Bakanı İdris Naim ŞAHİN Korgan Yaylalarındaydı.
Bakan ŞAHİN’nin helikopteri Korgan Yaylası üzerinden geçerek Korgan Kümbet Obası’na indi.
Perşembe Yaylası Şenliği’ne katılan Bakan ŞAHİN, dönüş için Kümbet Obası’nda bekleyen helikopterin yanına geldi. Helikoptere binmezden önce Kümbet Obası’nda piknik yapan vatandaşların sevgi gösterileriyle çevresini sarması üzerine karşılık verdi; mütevazi ve güler yüzlü bir şekilde şakalaşarak tokalaşıp ayak üstü sohbet etti.
Bakan ŞAHİN, sohbetten sonra helikoptere binerek aynı güzergahtan geri döndü.
HABERLE İLGİLİ VİDEO GÖRÜNTÜSÜ
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pEAP0tZ4VvA[/youtube]
KAYNAK; korgan web tr
