Ordu İş Adamları Derneği (ORŞİAD) İŞKUR personeline yemek verdi


Ordu İş Adamları Derneği (ORŞİAD) İŞKUR personeline yemek verdi

Ordu İş Adamları Derneğinden Anlamlı Yemek.
Ordu İş Adamları Derneği (ORŞİAD) İŞKUR personeline geçmişte yapılan kurslardaki başarılarından dolayı yemek verdi.
Yemeğe İŞKUR İl Müdürü Mehmet Döktür, Şube Müdürü Recep Özcan, Müdür Yardımcısı Güven Karaman, ORŞİAD Başkanı Avni Yılmaz ve üyeler katıldı. Yemekte konuşan ORŞİAD Başkanı Avni Yılmaz, KOBİ`lerle iç içe olmak istediklerini ve kobilerin içersinde olduğu her projeyi destekleyeceklerini söyledi. Yemekten sonra İŞKUR İl Müdürü Döktür`e plaketini ORŞİAD Başkanı Avni Yılmaz verdi.

——————————————————————————–

Bu yazı ORDU İLİ GÜNCEL HABERLER kategorisine gönderilmiş. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir yanıt yazın